Danis 2009.02.10. 20:04

Grève!!!

Nos, a mai nap nem volt túl rózsás...

Tegnap regisztráltunk a kurzusokra, és ma kettőkor lett volna az első órám. Direkt megkérdeztük, hogy lesz-e tanítás, mert tudtuk, hogy sztrájk van. Mondták, hogy igen. Bementünk ma, de nem volt ott senki, mindössze még két diák rajtunk kívül. Vártunk 20 percet, aztán felmentünk az irodába, ahol azt mondták, hogy "jour banalisée" van, vagyis nincs tanítás a sztrájk miatt. Ez még nem is lett volna akkora baj, mert 3-ra adtak időpontot a nyelvórákra való jelentkezéshez. Odamantünk fél 3-ra. A sor az egész folyosón végig állt. Mindenki 3-ra kapott időpontot... Fasza. Rohadt lassan csinálták. Állunk a sorban, kb 2 méter és öt ember volt a várva várt iroda és köztem délután 4-kor (másfél óra álldogálás, és még bőven álltak mögöttem). Ekkor kijött az irodás nyugger, és azt találta mondani, hogy zárunk, gyertek vissza holnap 11 órára. Már kicsit nagy volt bennem a pumpa, már kezdtem volna mondani, de mindenki oly megértően fogadta, hogy letettem róla. Lehet, hogy nekik legalább sulijuk volt ma. Holnap nem kellett volna bemennem, de emiatt most rongyolhatok be, hogy megcsináltassam ezt a szart...

Az egész nem is idegesítene ennyire, ha már ismerném az egyetemen az erasmusosokat. De itt nem szerveznek semmilyen programot, nincs semmilyen lista, vagy ilyesmi, így abban reménykedtem, hogy majd órákon találkozom a hasonszőrűekkel. De ez sincs, csak a koliban tudok ismerkedni. Szóval az egyetem egyik fronton sem produkál számunkra semmit.

Ez volt a mai napom. Ja, meg vettem egy könyvet.

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourbonsoir.blog.hu/api/trackback/id/tr31935417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Méhenkívüli 2009.02.11. 19:41:26

Hajrá Dani, ne csüggedj! Bele fogsz rázódni, és - bár biztos lesznek kellemetlenségek - jó hangulatban töltöd el az idődet Franciaországban. Szurkolunk innen a távoli Mogyerlandból!

Danis 2009.02.11. 22:02:42

:) Köszönöm szépen, ma már fel tudtam iratkzni, holnap remélhetőleg óráink is lesznek.

Danis 2009.02.11. 22:04:19

Egyébként te ki vagy? :)

Méhenkívüli 2009.02.12. 18:30:25

@Danis: Ez így szép, hogy nem árulom el. Valaki a netről. Te csak írj szorgosan, és érezd jól magad!

periszakozmolany 2009.02.13. 16:32:12

Engem névről úgyis felismersz, de a többihez csak csatlakozni tudok! ;-) Pusz
süti beállítások módosítása